Solat Pelbagai Arah Kiblat Di Stadium Merdeka #KL112 (Video)

    Perkara ini (solat berbagai arah kiblat) telah berlaku semasa Himpunan Kebangkitan Rakyat di Stadium Merdeka semalam. Hairan dengan pihak penganjur ini sebab telah berbulan lamanya mengurus perancangan himpunan ini, tetapi bab pengurusan solat pula dilupai oleh mereka.

    Apa yang telah berlaku ini jelas menunjukkan bahawa pihak penganjur telah gagal dan cuai untuk menyediakan kemudahan solat yang sempurna. Pelbagai jawapan yang penulis lihat di ruangan facebook akan hal ini, namun perkara ini seharusnya diambil berat kerana tiada alasan untuk solat dengan pelbagai arah kiblat.

    Saksikan video ini.

    Artikel disiar pada 13/01/2013 - 1:19 am oleh EDITOR

    6 Responses to “Solat Pelbagai Arah Kiblat Di Stadium Merdeka #KL112 (Video)”

    1. rahim says:

      kah kah kah kah.. kiblat PAS,PKR dan DAP.. sbb tuu ada 3 kiblat.. mengarut betoi… nk kiblatkan solat pun tak boleh bersatu, lagi nk sekolahkan org.. mmg phuii arr puak2 pakatan haram nih.. masing2 bodo mcm beruk..!

      ps: nk tahu kiblat, tgk bayang2 korang tuhh.. boleh laa tahu matahari jatuh belah mana.. yg tuu pon tataw nk pikir?? bodopiang punya islam..!!

    2. Daeng Selili says:

      aku sedih dengan saudara2 aku yang syok sangat nak berhimpun tu hingga boleh “main ikut suka” bab2 hukum…semoga mereka ganti balik solat zuhur tu

    3. Bob says:

      Nak kata bodoh marah…..pasal arah kiblat …jadi isu…..sebab suruh gi ngaji….tak boh…..jahil betul….awak niiiii

    4. belia optimis says:

      PAS tak bersatu

    5. Daeng Selili says:

      bob: komen menyalak…aku suh ganti tu sbb ikut hukum kalau dah tahu salah..kalau tak tahu tak mengapa..apa pulak jahil..atau kau yg tak tahu hukum?pencacai~!!

    6. [...] Allah kalau nak tunjuk sesuatu perkara tu salah atau betul atau sesat tak perlu ambil masa yang lama..!! Kifarah Allah mula melanda puok kera ni seperti Taufan Sonamu..melanda tiba-tiba tanpa dapat d kesan kewujudannya…kini setelah anjing yahudi ini bermain dengan Kalimah Allah yang Maha Suci maka Allah buka hijab kepalsuan dalam perjuangan mereka !! Kononnya nak tunjuk alim..kononnya nak tunjuk kita solat dalam apa jua keadaan walhal kat rumah tak pernah sentuh dahi ke sejadah..tak pernah ke Masjid…sekadar hadir ceramah pas sesat untuk tunjukkan pada kawan-kawan bahawa akulah pejuang Islam..munafik tahap sekut merrie puok kera ni.. Yakinlah..tak sampai 2 jam Video ini d pertontonkan..puok kera ni akan keluarkan pelbagai hadis dan firman bagi membetulkan apa yang mereka buat..akan kona walau tak lepas langgar dinding ! Memalukan..penganjur seolah buat tak tahu dan tak nak perbetulkan dengan membuat makluman menggunakan pembesar suara..atau sekurangnya puok kera ni bawa kompas arah kiblat atau guna handphone canggih yang ada penunjuk arah kiblat..aakj dah tulis d SINI semalam..cu perati Video tersebut..imam ada..dia solat dalam saf pertama tapi tak ikut imam..apa masalah pun aakj tak paham..huh !! hahahah Mehh tengok foto d zoom d SINI [...]

    Leave a Reply

    facebooktwitteryoutube
    Recent Posts
    @PortalSGB_



    | BERITA AM | SUKAN | KOLUMNIS | JENAYAH | SUARA ANAK MUDA | POLITIK | HIBURAN | GAJET |
    HAK CIPTA TERPELIHARA © 2013-2014 SUARA GENERASI BARU
    ADMINISTRATOR | HUBUNGI KAMI